Futaba TX Futaba DLPH-2 táp- és tartalék rendszer

Futaba TX Futaba DLPH-2 táp- és tartalék rendszer

80 005 Ft

Egyéb ajánlatok

 

Futaba TX Futaba DLPH-2 táp- és tartalék rendszer

80 005 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
rcvilag.hu
Termékleírás
"A DLPH-2 vevőkészülék tápellátó és tartalék rendszer lehetővé teszi a LiFe vagy LiPo akkumulátor párról történő tápellátást és két Futaba S. BUS2 vevőkészülék kommunikációját, opcionálisan egy csatlakoztatott giroszkóppal a GYA553 repülőgépekhez. A rendszer akár 18 nagy tolóerejű szervót is ellát (összesen max. 60A), és jelvesztés esetén átkapcsol a fő- és a tartalék Futaba S. BUS2 vevő között, valamint lehetővé teszi a két tápakkumulátor feszültségének telemetrikus nyomon követését a Futaba adó kijelzőjén. A DLPH-2 négy szilentblokkal ellátott lábbal van felszerelve a modellbe való könnyű beszerelés érdekében. M űködési módok és PWM kimeneti csatornakiosztás Egy kompatibilis adó (T32MZ, T32MZ-WC, T16IZ, T16IZ SUPER, T26SZ a legújabb firmware verzióval) segítségével kiválaszthatók a DLPH-2 működési módjai és kimeneti csatornakiosztása: egy vevő üzemmód (csak egy vevő van csatlakoztatva a DLPH-2 és opcionálisan egy giroszkóp a GYA553 repülőgépekhez - pl. a vevőfunkció nincs mentve, csak a tápellátás van mentve, ha 2 akkumulátort csatlakoztat, a szervók nem a GYA553-ra, hanem a DLPH-2-re vannak csatlakoztatva) kettős vevő üzemmód (két vevő van csatlakoztatva a DLPH-ra, a vevőfunkció és a tápellátás is mentve van, ha 2 akkumulátort csatlakoztat) - alapbeállításkettős vevő és giroszkóp üzemmód GYA553 repülőgépekhez (a szervók nincsenek a GYA553-ra csatlakoztatva, h anem a DLPH-2) kimeneti csatornakiosztás 1-16 + DG1 és DG2 (ha a GYA553 giroszkópot használja kötelező) kimeneti csatornakiosztás 17-24 + DG1 és DG2 (ha a FASSTest 26CH átviteli rendszert használja a T26SZ, T32MZ/MZ-WC-vel) Tápellátó rendszer A tápellátáshoz egy pár (azonos) 2S LiFe vagy LiPo akkumulátor használható; A DLPH-2 biztosítja mindkettő egyenlő mértékű kisülését - a fedélzeti elektronikát mindig a magasabb feszültségű akkumulátor táplálja. A szervókimeneteken lévő feszültség megfelel a tápegység akkumulátorainak feszültségének - azaz 2S LiPo akkumulátorok használata esetén nagyfeszültségű (HV) szervókat kell használni, LiFe akkumulátorpárról történő táplálás esetén hagyományos szervók használata is lehetséges. A DLPH-2 elektronikus tápkapcsolóval van felszerelve - ez egy külső mechanikus kapcsolóval ki- és bekapcsolható (a DLPH-2 akkor is bekapcsolva marad, ha a külső kapcsolót kihúzzuk vagy a kábeleit elvágjuk). A DLPH-2 a csatlakoztatott S. BUS2 vevőkészülékek áramellátását is biztosítja (5 V). Megjegyzés: A teljesítményakkumulátorok és a szervókimeneti aljzatok közötti elektronikus kapcsoló miatt Hitec HSB sorozatú AC szervók használata esetén egy PAD fordított áramelnyelőt (min. 1 db 8 szervónként) kell csatlakoztatni. V evő tartalék rendszer Egy pár Futaba S. BUS2 vevő (nem kell, hogy azonos típusúak legyenek) csatlakoztatható a DLPH-2 S. BUS2 portokon keresztül; a tartalék rendszer biztosítja a tartalék vevőre való átkapcsolást, ha a fő vevő elveszíti a jelet az adóból vagy erős interferencia éri. A normál állapot helyreállása után a rendszer visszakapcsol a fővevőre. A kettős vevőfunkciót támogató adó használata esetén a fő vevő az adóval párosítva 1-es vevő, a tartalékvevő pedig 2-es vevő. O lyan adó esetén, amely nem támogatja ezt a funkciót, a fő vevő az adóval első vevőként, a tartalék vevő pedig második vevőként van párosítva. Telemetriai funkciók A DLPH-2 lehetővé teszi az összes Futaba telemetriai érzékelő csatlakoztatását az S. BUS2 porton keresztül. Ezenkívül kettős feszültségérzékelőként is funkcionál (alapértelmezett 6-os indítási cím), amely lehetővé teszi mindkét tápakkumulátor feszültségének nyomon követését az adó kijelzőjén, valamint az alacsony feszültségre való figyelmeztetést (t és ez a funkció nem áll rendelkezésre egy vevő üzemmódban, ha a GYA553 giroszkóp csatlakoztatva van). DLPH-2 bemenetek és kimenetek A DLPH-2 biztosítja a tápellátást és csatlakoztatja a szervókat és más eszközöket, beleértve a giroszkópokat, telemetria érzékelőket stb. . , így a vevők csak az S. BUS2 portokon keresztül csatlakoznak - szervók vagy más eszközök nem csatlakoznak hozzájuk. S. BUS2 kommunikációs portok a vevőkhöz (RX1, RX2): egy pár S. BUS2 port a fő és tartalék vevők csatlakoztatására. Az aljzatok (+) érintkezőinél a feszültség 5,0 V. S. BUS2 bemeneti/kimeneti port (SB2). Az aljzat (+) érintkezőjén lévő feszültség megfelel a tápegység akkumulátorainak feszültségének. tápcsatlakozók (BATT1/BATT2) . Az aljzat (+) érintkezőjén lévő feszültség megfelel a tápegység akkumulátorainak feszültségének. S. BUS2 (SB2) kimeneti port: Aljzat az S:BUS2 szervók csatlakoztatásához. Az aljzat (+) érintkezőjén lévő feszültség megfelel a tápegység akkumulátorainak feszültségének. kimeneti aljzat a sebességszabályozóhoz (CH3): A CH3 gázcsatorna speciális aljzata az elektronikus sebességszabályozó csatlakoztatására. Az aljzat (+) érintkezőjén lévő feszültség megfelel a tápegység akkumulátorainak feszültségének (ha a vezérlő BEC tápegységgel van használva, a vezérlő szervokábelében lévő piros (+) vezetéket ki kell húzni). 18 aljzat szervókhoz: Kimeneti aljzatok PWM-jelekkel a klasszikus szervók számára az 1-18 csatornákhoz (1-16 + DG1, DG2) vagy 17-24 + DG1, DG2. A z aljzatok (+) érintkezőin lévő feszültség megfelel a tápegység akkumulátorainak feszültségének. - A DLPH-2 készlet tartalmazza. Tápegység [V] 6.4 - 13 Max. áram [A] 60 Hossz [mm] 62.8 Szélesség [mm] 62.4 Magasság [mm] 18.1 Súly [g] 50"

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.