Futaba TX Futaba HPS-CD701 (17kg 0.045s/60°)

Futaba TX Futaba HPS-CD701 (17kg 0.045s/60°)

104 950 Ft

Egyéb ajánlatok

 

Futaba TX Futaba HPS-CD701 (17kg 0.045s/60°)

104 950 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
rcvilag.hu
Termékleírás
"Erős és rendkívül gyors, programozható digitális, alacsony profilú S. BUS2/S. BUS szervomotor új, egyedi tervezésű AC motorral, fém fogaskerekekkel és két golyóscsapágyba ágyazott kimenő tengellyel, megnövelt tápfeszültséggel a top 1:10-es drift autómodellekhez. A mechanikai ellenállás és a tökéletes hűtés biztosítása érdekében nagy terhelés alatt is a szervomotor egy teljesen fémből készült dobozban található. A T7PX/T7PXR/T7XC/T10PX RC készletek R334SBS/R334SBS-E vevőkkel való használatához lehetőség van SR módba kapcsolni őket, és használni a szupergyors T-FHSS SR (Super Response) átviteli rendszert, vagy akár a még gyorsabb F-4G telemetriai rendszert T10PX adóval és R404SBS/R404SBS-E vevőkkel az UR (Ultra Response) módba váltás után (UR1-UR4 módok). A váltakozó áramú motor használata a következőket eredményezi: gyorsabb válaszidő az egyenáramú motoros szervomotorokhoz képest, hosszabb motor élettartam (akár ötszöröse az egyenáramú motorokhoz képest), alacsonyabb üzemi hőmérséklet és gazdaságosabb működés a váltakozó áramú motor nagyobb hatásfokának köszönhetően, A nagyobb hatásfok és a kevesebb hulladékhő-termelés lehetővé teszi a szervomotor tolóerejének és sebességének növelését a méretek növelése nélkül, a kommutátor keféinek szikrázása által okozott interferencia kiküszöbölésre kerül, nagyobb rezgésállóság. A HPS-CD701-et csatlakoztathatja a szárazföldi modellek (Surface) vevőinek S. BUS 2 (soros busz kétirányú kommunikációval) vagy S. BUS (soros busz egyirányú kommunikációval) kimeneteihez, vagy klasszikus szervomotorként is működhet a vevő csatorna (PWM) kimenetéhez csatlakoztatva. A HPS-CD700 nem használható Futaba Air RC készletek vevőegységeivel. A CIU-3 USB interfész és az S-Link PC program, vagy az S. BUS szervo beállítási funkcióval felszerelt Futaba adó segítségével a szervo paraméterek teljes skálája programozható (sebesség, eltérések mérete, semleges állás, túlterhelésvédelem, lágyindítás stb. ). Az S. BUS2/S. BUS buszon történő működéshez a csatorna beállítása és az SR módba váltás csak a T7PX/T7PXR/T7XC/T10PX adó segítségével, a T10PX UR módba kapcsolásával lehetséges. Megnövelt tápfeszültség 6,0-7,4 V (névleges), 4,8-8,4 V üzemi. Mi az S. BUS2/S. BUS? S. BUS – Futaba soros busz egyirányú kommunikációval, amely lehetővé teszi szervók, szabályozók, kapcsolók, giroszkópok és más kompatibilis RC eszközök vezérlését az S. BUS vevő egyetlen kimeneti portjához csatlakoztatva. S. BUS2 – Futaba soros busz kétirányú kommunikációhoz, amely lehetővé teszi (S. BUS-ként) szervók, szabályozók, kapcsolók, giroszkópok és más kompatibilis RC eszközök vezérlését az S. BUS2 vevő egyetlen kimeneti/bemeneti portjához csatlakoztatva. Ezenkívül lehetővé teszi telemetriai érzékelők csatlakoztatását és az adatok továbbítását a vevőn keresztül az adón történő megjelenítéshez; egyes S. BUS2 szervomotorok információkat tudnak továbbítani az üzemi áramról, a hőmérsékletről vagy a szervo kimeneti kar szögéről az adónak. A klasszikus RC készülékekkel ellentétben az S. BUS(2) rendszer soros adatkommunikációt használ a vezérlőjelek továbbítására a vevőegységről egy szervo, giroszkóp vagy más eszköz felé. Ez az adat olyan parancsokat tartalmaz, mint például a ""3-as szervocsatorna mozgatása 15 fokos pozícióba, az 5-ös szervocsatorna mozgatása 30 fokos pozícióba"" több eszközhöz. Az S. BUS(2) eszközök csak a saját beállított csatornájukhoz tartozó parancsokat hajtják végre. Emiatt lehetőség van több szervomotor csatlakoztatására ugyanarra a jelkábelre, miközben azokat szükség szerint külön-külön beállíthatjuk és vezérelhetjük. Erre a szerver azonosító kódját (ID) használják. Az azonosítót a szervo dobozon található matricán találja. > Az S. BUS2 szervo a vevő S. BUS2 és S. BUS portjaihoz csatlakoztatható. Funkcióját a szervo memóriájában lévő csatorna beállítása határozza meg (ez a Futaba adó programozási felületén, az SBC-1 programozóval vagy a CIU-3 USB interfészen keresztül, az S-Link PC programmal végezhető el – egyes szervomotorok esetében a csatorna csak az adó segítségével állítható be). A klasszikus vevő (PWM) csatornakimenetéhez csatlakoztatott S. BUS2 szervomotor klasszikus szervomotorként működik. Mozgását a vevő csatornájában lévő jel határozza meg, amelyhez csatlakozik. A programozható szervofunkciók beállításai érvényben maradnak. Szervó mérete Standard Szervo típus Digitális Feszültség 6,0 V-on [kg∙cm] 14 Tolóerő 7,4 V feszültségnél [kg∙cm] 17 Sebesség 6,0 V-nál [s/60°] 0,055 Sebesség 7,4 V-on [s/60°] 0,045 Szervováltók Fém Golyóscsapágyak 2× Nagyfeszültség Igen Tápellátás [V] 4,8 - 8,4 Hossz [mm] 40,5 Szélesség [mm] 21 Magasság [mm] 26.2 Súly [g] 53 Úgy tervezték, hogy Közúti autók S. BUS Igen S. BUS2 Igen SR mód Igen UR mód Igen Vízállóság Nem"

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.