Futaba TX Futaba HPS-CT501 (21.1kg 0.060s/60°)

Futaba TX Futaba HPS-CT501 (21.1kg 0.060s/60°)

88 915 Ft

Egyéb ajánlatok

 

Futaba TX Futaba HPS-CT501 (21.1kg 0.060s/60°)

88 915 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
rcvilag.hu
Termékleírás
"Nagyon erős és szupergyors programozható digitális, alacsony profilú S. BUS2/S. BUS szervó új, egyedi tervezésű AC motorral, fém fogaskerekekkel és két golyóscsapágyban elhelyezett kimeneti tengellyel, megnövelt tápfeszültséggel 1:10-es versenyautókhoz - közúti és terepjáró modellekhez. A T7PX/T7PXR/T7XC/T10PX RC-készletek R334SBS/R334SBS-E vevőkészülékekkel való használatához SR üzemmódba kapcsolható (SR1-SR3 üzemmód) és a szupergyors T-FHSS SR (Super Response) átviteli rendszert, vagy a még gyorsabb F-4G telemetriás rendszert használhatja T10PX adóval és R404SBS/R404SBS-E vevőkészülékekkel UR (Ultra Response) üzemmódba kapcsolva (UR1-UR4 üzemmódok). A váltakozó áramú motor használata biztosítja: gyorsabb reakciót az egyenáramú motorral szerelt szervókhoz képest, nagyobb motor élettartamot (akár ötszöröse az egyenáramú motorénak), alacsonyabb üzemi hőmérsékletet és gazdaságosabb működést a váltakozó áramú motor nagyobb hatásfoka miatt, a nagyobb hatásfok és a kisebb hulladékhőtermelés lehetővé teszi a szervó tolóerejének és sebességének növelését is anélkül, hogy a méretét növelnék, a kommutátoron lévő szikrázó kefék okozta zavarok kiküszöbölését, nagyobb rezgésállóságot. A HPS-CT501 csatlakoztatható a Surface modellek S. BUS 2 (soros busz kétirányú kommunikációval) vagy S. BUS (soros busz egyirányú kommunikációval) vevő kimeneteire, vagy működhet hagyományos szervóként a vevő csatorna (PWM) kimenetére csatlakoztatva. A HPS-CT501 nem használható Futaba Air vevőkészülékkel. A CIU-3 USB interfészének és az S-Link PC programnak vagy egy S. BUS szervóbeállítási funkcióval felszerelt Futaba adónak a segítségével számos szervó paramétert (sebesség, kitérési méret, üresjárat, túlterhelésvédelem, lágyindítás stb. ) lehet programozni. A z S. BUS2/S. BUS buszon való működéshez szükséges csatorna beállítása és SR üzemmódra való átkapcsolás csak a T7PX/T7PXR/T7XC/T10PX adókkal lehetséges, UR üzemmódra a T10PX-en. 6,0-7,4 V (névleges) megnövelt tápfeszültség , 4,8-8,4 V működési feszültségtartomány. Mi az S. BUS2/S. BUS? S. BUS - Futaba soros busz egyirányú kommunikációval, amely lehetővé teszi a szervók, vezérlők, kapcsolók, giroszkópok és más kompatibilis RC eszközök vezérlését, amelyek egyetlen S. BUS vevő kimeneti porthoz csatlakoznak. S. BUS2 - Futaba soros busz kétirányú kommunikációval, amely lehetővé teszi (mint az S. BUS) a szervók, vezérlők, kapcsolók, giroszkópok és más kompatibilis RC eszközök vezérlését, amelyek az S. BUS2 vevő egyetlen kimeneti/bemeneti portjához csatlakoznak. Ezenkívül lehetővé teszi a telemetria érzékelők csatlakoztatását és az azokból származó adatok továbbítását a vevőn keresztül az adón való megjelenítésre; egyes S. BUS2 szervókról képes üzemi áram, hőmérséklet vagy szervókimenet karszög információit továbbítani az adóhoz. A hagyományos RC-készletekkel ellentétben az S. BUS(2) rendszer soros adatkommunikációt használ a vevőből a szervók, a giroszkóp vagy más eszköz felé történő vezérlőjelek továbbítására. Ezek az adatok olyan parancsokat tartalmaznak, mint például ""mozgasd a 3. szervócsatornát 15 fokra, mozgasd az 5. szervócsatornát 30 fokra"" több eszköz esetében. Az S. BUS(2) eszközök csak a saját beállított csatornájukhoz tartozó parancsokat hajtják végre. Emiatt lehetséges több szervó csatlakoztatása ugyanarra a jelkábelre, miközben szükség szerint külön-külön állíthatók és vezérelhetők. Erre a célra a szervó azonosító kódja (ID) szolgál. Az ID a szervódobozon található matricán található. Az S. BUS2 szervók mind az S. BUS2, mind az S. BUS pora vevőkészülék. Funkcióját a csatorna beállítása határozza meg a szervó memóriájában (ez a Futaba adó programozó interfészével, az SBC-1 programozóval vagy a CIU-3 USB interfésszel és az S-Link PC programmal történik - egyes szervóknál a csatorna csak az adóval állítható be). A klasszikus vevő csatornakimenetére (PWM) csatlakoztatott S. BUS2 szervó klasszikus szervóként működik. Mozgását annak a vevőnek a csatornáján lévő jel határozza meg, amelyhez csatlakoztatva van. A programozható szervofunkciók beállításai érvényben maradnak. Szervó mérete Standard Szervó típusa Digitális Tolóerő 6,0 V-on [kg∙cm] 17.1 Tolóerő 7,4 V-on [kg∙cm] 21 Sebesség 6,0 V-on [s/60deg] 0.07 Sebesség 7,4 V-nál [s/60deg] 0.06 Szervó fogaskerekek Fém Golyóscsapágyak 2× Nagyfeszültség Igen Tápegység [V]. 4.8 - 8.4 Hossz [mm] 40.5 Szélesség [mm] 21 Magasság [mm] 26.9 Súly [g] 44 A következőkhöz tervezve Közúti autókhoz, terepjáró autókhoz S. BUS Igen S. BUS2 Igen SR üzemmód Igen UR üzemmód Igen"

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.