FUTABA HPS-CB500 (25.5kg 0.06s/60°)

Egyéb ajánlatok

 

FUTABA HPS-CB500 (25.5kg 0.06s/60°)

63 280 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
rcvilag.hu
Termékleírás
"Erőteljes és nagyon gyors, programozható, digitális, szabványos S. BUS2/S. BUS szervó kefe nélküli motorral, fém fogaskerékkel és két golyóscsapágyban elhelyezett kimeneti tengellyel, megnövelt tápfeszültséggel, 1:8-as vagy 1:10-es csúcskategóriás off-road versenymodellekhez. A T7PX/T7PXR/T7XC/T10PX RC-készletek R334SBS/R334SBS-E vevőkészülékkel való használatához SR üzemmódba kapcsolható, és élvezheti a szupergyors T-FHSS SR (Super Response) átviteli rendszer, vagy a még gyorsabb F-4G telemetria rendszer használatát a T10PX adóval és az R404SBS/R404SBS-E vevőkészülékkel. A váltóáramú motor használata hozza: Gyorsabb reakciót az egyenáramú motorral működő szervókhoz képest, nagyobb motor élettartamot (akár ötször hosszabb, mint az egyenáramú motoroké), alacsonyabb üzemi hőmérsékletet és gazdaságosabb működést a váltóáramú motor nagyobb hatásfoka miatt, a nagyobb hatásfok és a kisebb hulladékhőtermelés lehetővé teszi azt is, hogy a szervó méretének növelése nélkül növelje a tolóerőt és a sebességet, a kommutátoron lévő kefék szikrázása által okozott zavaró hatás megszűnik, nagyobb rezgésállóság. A HPS-CB500 csatlakoztatható a Surface modellek S. BUS 2 (soros busz kétirányú kommunikációval) vagy S. BUS (soros busz egyirányú kommunikációval) vevő kimeneteire, vagy működhet hagyományos szervóként a vevő csatorna (PWM) kimenetére csatlakoztatva. A HPS-CB500 nem használható Futaba Air vevőkészülékkel. a CIU-3 USB interfésszel és az S-Link PC programmal vagy egy S. BUS szervo beállítási funkcióval felszerelt Futaba adóval számos szervo paramétert (sebesség, kitérési méret, semleges, túlterhelés elleni védelem, lágyindítás stb. ) lehet programozni. Az S. BUS2/S. BUS buszon való működéshez szükséges csatorna beállítása és az SR üzemmódra való átkapcsolás csak a T7PX/T7PXR/T7XC/T10PX jeladóval lehetséges. 6,0-7,4 V (névleges) megnövelt tápfeszültség. Mi az S. BUS2/S. BUS S. BUS - a Futaba soros busz egyirányú kommunikációval, amely lehetővé teszi a szervók, vezérlők, kapcsolók, giroszkópok és más kompatibilis RC eszközök vezérlését, amelyek az S. BUS vevő egyetlen kimeneti portjához csatlakoznak. S. BUS2 - Futaba soros busz kétirányú kommunikációval, amely lehetővé teszi (mint az S. BUS) a szervók, vezérlők, kapcsolók, giroszkópok és más kompatibilis RC eszközök vezérlését, amelyek az S. BUS2 vevő egyetlen kimeneti/bemeneti portjához csatlakoznak. Ezenkívül lehetővé teszi a telemetria érzékelők csatlakoztatását és az azokból származó adatok továbbítását a vevőn keresztül az adón való megjelenítésre; egyes S. BUS2 szervókról képes üzemi áram, hőmérséklet vagy szervókimenet karszög információit továbbítani az adóhoz. A hagyományos RC-készletekkel ellentétben az S. BUS(2) rendszer soros adatkommunikációt használ a vevőből a szervók, a giroszkóp vagy más eszköz felé történő vezérlőjelek továbbítására. Ezek az adatok olyan parancsokat tartalmaznak, mint például ""mozgasd a 3. szervócsatornát 15 fokra, mozgasd az 5. szervócsatornát 30 fokra"" több eszköz esetében. Az S. BUS(2) eszközök csak a saját beállított csatornájukhoz tartozó parancsokat hajtják végre. Emiatt lehetséges több szervó csatlakoztatása ugyanarra a jelkábelre, miközben szükség szerint külön-külön állíthatók és vezérelhetők. E rre a célra a szervó azonosító kódja (ID) szolgál. Az ID a szervódobozon található matricán található. Az S. BUS2 szervó a vevő S. BUS2 és S. BUS portjaihoz egyaránt csatlakoztatható. Funkcióját a szervó memóriájában lévő csatorna beállítása határozza meg (a Futaba adóprogramozó interfész, az SBC-1 programozó vagy a CIU-3 USB interfész és a PC-s S-Link program segítségével - a egyes szervók csak az adóval csatornázhatók). A klasszikus vevő csatornakimenetére (PWM) csatlakoztatott S . BUS2 szervó klasszikus szervóként működik. Mozgását annak a vevőnek a csatornáján lévő jel határozza meg, amelyhez csatlakoztatva van. A programozható szervofunkciók beállításai érvényben maradnak. Szervó mérete Standard Szervó típusa Digitális Tolóerő 6,0 V-on [kg/cm] 20.6 Tolóerő 7,4 V-on [kg/cm] 25.5 Sebesség 6,0 V-on [s/60deg] 0.07 Sebesség 7,4 V-nál [s/60deg] 0.06 Szervó fogaskerekek Fém Golyóscsapágyak 2× Nagyfeszültség Igen Tápegység [V]. 5 - 8.4 Hossz [mm] 40.5 Szélesség [mm] 21 Magasság [mm] 34.8 Súly [g] 57 A következőkhöz tervezve Közúti autókhoz, terepjárókhoz, hajókhoz S. BUS Igen S. BUS2 Igen Vízállóság Ellenáll a fröccsenő víznek SR üzemmód Igen, T7PX/T7PXR/T7XC/T10PX és R334SBS(-E) esetén SR üzemmód Igen, a T10PX és az R404SBS(-E) esetében. "

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.