FUTABA HPS-HT700 farok 760s (9, 6kg 0, 045s/60°)

Egyéb ajánlatok

 

FUTABA HPS-HT700 farok 760s (9, 6kg 0, 045s/60°)

87 685 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
rcvilag.hu
Termékleírás
"Nagy teljesítményű és rendkívül gyors programozható digitális, alacsony profilú S. BUS2/S. BUS szervó kefe nélküli motorral, fém fogaskerekekkel és két golyóscsapágyazott kimeneti tengellyel, megnövelt tápfeszültséggel. Keskeny sávú (semleges 760 s) szervó a görbületi/szintező rotor vezérlésére high-end 500-800 3D/F3C műrepülő helikopterek számára, kompatibilis a legtöbb 760 s-os giroszkópokkal és flybarless egységekkel. A mechanikai tartósság és a tökéletes hűtés biztosítása érdekében, még nagy terhelés esetén is, a szervó teljesen fémből készült dobozban van elhelyezve. A váltakozó áramú motor használata hozza: Gyorsabb reakciót az egyenáramú motorral szerelt szervókhoz képest, nagyobb motor élettartamot (akár ötször hosszabb, mint az egyenáramú motoroké), alacsonyabb üzemi hőmérsékletet és gazdaságosabb működést a váltóáramú motor nagyobb hatásfoka miatt, a nagyobb hatásfok és a kisebb hulladékhőtermelés lehetővé teszi azt is, hogy a szervó méretének növelése nélkül növelje a tolóerőt és a sebességet, a kommutátoron lévő kefék szikrázása által okozott zavaró hatás megszűnik, nagyobb rezgésállóság. A HPS-HT700 csatlakoztatható S. BUS 2 (soros busz kétirányú kommunikációval) vagy S. BUS (soros busz egyirányú kommunikációval) vevőkészülékek kimeneteire, vagy működhet hagyományos szervóként is, amely egy vevőkészülék csatorna (PWM) kimenetére csatlakozik. A CIU-3 USB interfészének és az S-Link PC programnak vagy egy S. BUS szervo beállítási funkcióval felszerelt Futaba adónak a segítségével számos szervo paramétert (sebesség, kitérési méret, semleges, túlterhelés elleni védelem, lágy indítás stb. ) programozhat. A GPB-1 programozó segítségével beállíthatja az 1520 s semlegeset, így a szervó képes lesz olyan giroszkópos rendszerekkel együttműködni, amelyek kimenetén szabványos 1520 s semleges szervójel van. Megnövelt tápfeszültség 6,0-7,4 V (névleges), 4,8-8,4 V (üzemi). Tápegység akkumulátor vagy nagyáramú kapcsoló UBEC használatát igényli. Mi az S. BUS2/S. BUS S. BUS - A Futaba soros busz egyirányú kommunikációval, amely lehetővé teszi a szervók, vezérlők, kapcsolók, giroszkópok és más kompatibilis RC eszközök vezérlését, amelyek egyetlen S. BUS vevő kimeneti porthoz csatlakoznak. S. BUS2 - Futaba soros busz kétirányú kommunikációval, amely lehetővé teszi (mint az S. BUS) a szervók, vezérlők, kapcsolók, giroszkópok és más kompatibilis RC eszközök vezérlését, amelyek az S. BUS2 vevő egyetlen kimeneti/bemeneti portjához csatlakoznak. Ezen kívül lehetővé teszi a telemetria érzékelők csatlakoztatását és az azokból származó adatok továbbítását a vevőn keresztül az adón való megjelenítésre; egyes S. BUS2 szervókról képes üzemi áram, hőmérséklet vagy szervókimenet karszög információit továbbítani az adóhoz. A hagyományos RC-készletekkel ellentétben az S. BUS(2) rendszer soros adatkommunikációt használ a vevőből a szervók, a giroszkóp vagy más eszköz felé történő vezérlőjelek továbbítására. Ezek az adatok olyan parancsokat tartalmaznak, mint például ""mozgasd a 3. szervócsatornát 15 fokra, mozgasd az 5. szervócsatornát 30 fokra"" több eszköz esetében. Az S. BUS(2) eszközök csak a saját beállított csatornájukhoz tartozó parancsokat hajtják végre. Emiatt lehetséges több szervó csatlakoztatása ugyanarra a jelkábelre, miközben szükség szerint külön-külön állíthatók és vezérelhetők. E rre a célra a szervó azonosító kódja (ID) szolgál. Az ID a szervódobozon található matricán található. Az S. BUS2 szervó a vevő S. BUS2 és S. BUS portjaihoz egyaránt csatlakoztatható. Funkcióját a szervomemóriában lévő csatorna beállítása határozza meg (a Futaba adó programozói interfészén keresztül történik, pl. SBC-1 vagy USB interfész CIU-3 PC-s S-Link programmal - egyes szervóknál a csatorna csak az adóval állítható be). S. BUS2 szervó egy klasszikus vevő csatornakimenetére csatlakoztatva (PWM) klasszikus szervóként működik. Mozgását annak a vevőnek a csatornáján lévő jel határozza meg, amelyhez csatlakoztatva van. A programozható szervofunkciók beállításai érvényben maradnak. Szervó mérete Standard Szervó típusa Digitális Tolóerő 6,6 V-on (760 s) [kg∙cm] 8.6 Sebesség 6,6 V-on (760 s) [s/60deg] 0.05 Nyomás 7,4 V (760 s) mellett [kg∙cm] 9.6 Sebesség 7,4 V-on (760s) [s/60deg] 0.045 Szervó fogaskerekek Fém Golyóscsapágyak 2× Nagyfeszültségű Igen Tápegység [V]. 4.8 - 8.4 Hossz [mm] 40.5 Szélesség [mm] 21.2 Magasság [mm] 26.2 Súly [g] 56 A következőkhöz tervezve Helikopterekhez S. BUS Igen S. BUS2 Igen Vízállóság Nem"

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.