FUTABA S3270SV (3.0kg 0.11s/60°)

Egyéb ajánlatok

 

FUTABA S3270SV (3.0kg 0.11s/60°)

24 235 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
rcvilag.hu
Termékleírás
"Erőteljes és gyors programozható digitális S. BUS2/S. BUS mikroservó fém fogaskerekekkel és két golyóscsapágyban elhelyezett kimeneti tengellyel, megnövelt tápfeszültséggel 450-es méretű helikopter ciklikus táblákhoz, kisebb elektromos repülőgép modellekhez, nagyobb vitorlázórepülőkhöz és motoros vitorlázórepülőkhöz. Az S3270SV csatlakoztatható az S. BUS 2 (soros busz kétirányú kommunikációval) vagy az S. BUS (soros busz egyirányú kommunikációval) vevő kimeneteire a tökéletes hűtés érdekében , vagy működhet hagyományos szervóként a vevő csatorna (PWM) kimenetére csatlakoztatva. A CIU-3 USB interfészének és az S-Link PC programnak vagy egy S. BUS szervóbeállítási funkcióval felszerelt Futaba adónak a segítségével számos szervoparamétert (sebesség, kitérési méret, üresjárat, túlterhelésvédelem, lágyindítás stb. ) programozhat. Az S. BUS2/S. BUS buszon való működéshez szükséges csatorna beállítás csak az adóval lehetséges. 6,0-7,4 V megemelt tápfeszültség . Mi az S. BUS2/S. BUS S. BUS - Futaba soros busz egyirányú kommunikációval, amely lehetővé teszi a szervók, vezérlők, kapcsolók, giroszkópok és más kompatibilis RC eszközök vezérlését, amelyek az S. BUS vevő egyetlen kimeneti portjához csatlakoznak. S. BUS2 - Futaba soros busz kétirányú kommunikációval, amely lehetővé teszi (mint az S. BUS) a szervók, vezérlők, kapcsolók, giroszkópok és más kompatibilis RC eszközök vezérlését, amelyek az S. BUS2 vevő egyetlen kimeneti/bemeneti portjához csatlakoznak. Ezenkívül lehetővé teszi a telemetria érzékelők csatlakoztatását és az azokból származó adatok továbbítását a vevőn keresztül az adón való megjelenítésre; egyes S. BUS2 szervókról képes üzemi áram, hőmérséklet vagy szervókimenet karszög információit továbbítani az adóhoz. A hagyományos RC-készletekkel ellentétben az S. BUS(2) rendszer soros adatkommunikációt használ a vevőből a szervók, a giroszkóp vagy más eszköz felé történő vezérlőjelek továbbítására. Ezek az adatok olyan parancsokat tartalmaznak, mint például ""mozgasd a 3. szervócsatornát 15 fokra, mozgasd az 5. szervócsatornát 30 fokra"" több eszköz esetében. Az S. BUS(2) eszközök csak a saját beállított csatornájukhoz tartozó parancsokat hajtják végre. Emiatt lehetséges több szervó csatlakoztatása ugyanarra a jelkábelre, miközben szükség szerint külön-külön állíthatók és vezérelhetők. Erre a célra a szervó azonosító kódja (ID) szolgál. Az ID a szervódobozon található matricán található. az S. BUS2 szervó a vevő S. BUS2 és S. BUS portjaihoz egyaránt csatlakoztatható. Funkcióját a csatorna beállítása határozza meg a szervó memóriájában (a Futaba adó programozó interfész, az SBC-1 programozó vagy a CIU-3 USB interfész segítségével az S-Link PC programmal - egyes szervóknál a csatorna csak az adó segítségével állítható be ). a hagyományos vevő csatornakimenetére (PWM) csatlakoztatott S. BUS2 szervó hagyományos szervóként működik. Mozgását annak a vevőnek a csatornáján lévő jel határozza meg, amelyhez csatlakoztatva van. A programozható szervofunkciók beállításai érvényben maradnak. Szervó mérete Mikro Szervó típusa Digitális Tolóerő 6,0 V-on [kg/cm] 2.3 Tolóerő 7,4 V-on [kg/cm] 3 Sebesség 6,0 V-on [s/60deg] 0.13 Sebesség 7,4 V-nál [s/60deg] 0.11 Szervó fogaskerekek Fém Golyóscsapágyak 2× Nagyfeszültségű Igen Tápegység [V]. 5 - 8.4 Hossz [mm] 23 Szélesség [mm] 12 Magasság [mm] 29 Súly t [g] 16.2 A következőkre tervezték Repülőgépek, helikopterek, közúti autók, terepjárók, vitorlások, csónakok, csónakok S. BUS Igen S. BUS2 Igen SR üzemmód Nem"

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.