Hitec D946TW nagyon erős, fém doboz (23kg) - Tesztelve

Egyéb ajánlatok

 

Hitec D946TW nagyon erős, fém doboz (23kg) - Tesztelve

47 455 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
rcvilag.hu
Termékleírás
"A szervót csak teszteltük (teljesítmény, sebesség, pontosság), soha nem szereltük be repülőgépbe. Minden tartozékkal együtt, új szervó állapotban. További információk az eredeti termékről: Hitec D sorozatú szervók A Hitec új D-sorozatú digitális szervói egyesítik a HS-8xxx szervósorozat tartós reakcióját, pontosságát és nagy felbontású, 4096 lépcsős felbontását a HS-7xxx szervósorozat programozási lehetőségeivel. Valójában 32 bites processzorral és 12 bites ADC-vel messze felülmúlják a meglévő szervókat. Ezenkívül ""Wide Voltage"" funkcióval rendelkeznek, amely lehetővé teszi számukra, hogy a 4,8 és 7,4 volt közötti névleges feszültségek széles tartományában használhassák az akkumulátort. 32 bites MCU/12 bites ADC A Hitec új 32 bites MCU-ja a visszajelző potenciométer jelét átalakító 12 bites analóg-digitális átalakítóval párosítva a legjobb reakciót kínálja, amit eddig az RC modellek szervói között elértek. A DPC-11 univerzális PC interfész (minden Hitec programozható szervóra alkalmazható) segítségével a D-sorozatú szervók maximális teljesítményre (kitérés mérete, felbontás, hibabiztos, lágy indítás stb. ) hangolhatók a legkülönbözőbb alkalmazásokban. Széles feszültség A Hitec ""Wide Voltage"" technológiája támogatja a 4,8-7,4 V-os névleges feszültségű vevőelemek minden típusát. Ez azt jelenti, hogy a szervókat közvetlenül táplálhatja például négy-hatcellás NiMH vagy NiCd akkumulátorokról, kéthelyes LiFe, LiPo vagy Li-ion akkumulátorokról - természetesen nem szabad elfelejteni, hogy a szervó tolóereje és sebessége a tápfeszültségtől függ. 25 fogazású kimeneti tengely A D-sorozatú szervók kimeneti tengelye szabványos 25 fogú milliamperes karral rendelkezik (ez többek között lehetővé teszi a kar pontosabb, a szervó hossztengelyére merőleges beállítását), és a megfelelő milliamperes karral ellátott új karokat használnak (nem kompatibilis a régebbi Hitec szervókkal). Lágy indítás A lágy indítás védi a szervót és a kormányvezérlő mechanizmust, amikor a fedélzeti elektronika bekapcsol - bekapcsoláskor a szervó lassan halad a semleges állásba - nem történik rángatás. Smart Egy új vezérlési algoritmus, amely megakadályozza a szervó spontán oszcillációját a szervó ""éles"" érzéketlenségi sávjának beállítása során, megtakarítva a hajtóművet és csökkentve az áramfelvételt. Programozható funkciók Az új DPC-11 programozó/USB interfész segítségével a D-sorozatú szervókon számos paramétert állíthat be, hogy a szervót tökéletesen az alkalmazásához igazítsa. A D-sorozatú szervók következetesen nagy felbontásúak; a ""kitérés mértéke (EPA)"" funkcióval a szervó kitérési tartománya akár 180°-ig is beállítható (0,9-2,1 ms-os vezérlőjel-impulzusszélességgel). A programozható értékek a következők: visszaállítás a gyári alapértelmezett értékekre érzéketlenségi sávszélesség (10 lépésben állítható) forgásérzékelés forgási sebesség semleges lágy indítás kitérés mérete (180°-ig) hibabiztos be- vagy kikapcsolás üzembiztos vészhelyzeti kitérés beállítása túlterhelésvédelem (0-50%-os teljesítménykorlátozás túlterhelés esetén) Fröccsenésbiztos A szervók fröccsenésállóak és nedvességállóak (nem tartós víz alá merítésre tervezték), így alkalmasak a keményebb üzemi körülmények közötti használatra RC autókban, hajókban és más modellekben, ahol a szervók ki vannak téve az időjárásnak. D946TW Nagy teljesítményű és gyors szervó teljesen fém dobozban, titán fogaskerekekkel, két golyóscsapágyra szerelt kimeneti tengellyel, minden típusú RC modellben való használatra. Különösen alkalmas RC helikopterekhez, 3-6 kg-os műrepülő és 3D modellekhez, verseny RC autók 1:10/1:8 és hasonló alkalmazásokhoz, amelyeknél a sebességre, szakítószilárdságra és hosszú távú tartósságra nagy szükség van. A jövőben a HS-7945TH és HS-8370TH szervókat váltja fel. A szervó mérete Standard Servó típusa Digitális Tolóerő 4,8 V-on [kg/cm] 14 Tolóerő 6,0 V-on [kg/cm] 18 Nyomás 7,4 V-on [kg/cm] 23 Sebesség 4,8 V-nál [s/60deg] 0.16 Sebesség 6,0 V-nál [s/60deg] 0.12 Sebesség 7,4 V-on [s/60deg] 0.1 Szervó fogaskerekek Titánium Golyóscsapágyak 2× Nagyfeszültségű Igen Tápegység [V] 4.8 - 7.4 Hossz [mm] 40 Szélesség [mm] 20 Magasság [mm] 38 Súly [g] 80 Kialakítva a következőkhöz Repülőgépek, helikopterek, közúti autók, terepjárók, vitorlások, csónakok, csónakok Fogak száma ezer tengelyenként 25 Vízállóság Ellenáll a fröccsenő víznek Szervó mérete Szabványos Szervó típusa Digitális Tolóerő 4,8V-nál [kg/cm] 14 Tolóerő 6,0V-nál [kg/cm] 18 Nyomás 7,4V-nál [kg/cm] 23 Sebesség 4,8V-nál [s/60deg] 0.16 Sebesség 6,0 V-on [s/60deg] 0.12 Sebesség 7,4V-on [s/60deg] 0.1 Szervó fogaskerekek Titánium Golyóscsapágyak 2xBB Nagyfeszültségű Igen Tápegység [V] 4.8 - 7.4 Hossz [mm] 40 Szélesség [mm] 20 Magasság [mm] 38 Súly [g] 80 Kialakítva a következőkhöz repülőgépekhez, helikopterekhez, közúti autókhoz, terepjárókhoz, vitorlásokhoz, csónakokhoz Fogak száma ezer tengelyenként 25 Vízállóság Fröccsenő vízálló (a"

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.