Hitec D956WP Vízálló (29 kg, 0, 12 mp)

Egyéb ajánlatok

 

Hitec D956WP Vízálló (29 kg, 0, 12 mp)

60 400 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
rcvilag.hu
Termékleírás
"Hitec D-szériás szervók A D sorozatú Hitec digitális szervók ötvözik a HS-8xxx szervosorozat ultragyors válaszidejét, pontosságát és 4096 lépéses nagy felbontását a HS-7xxx szervosorozat programozási lehetőségeivel. Valójában messze felülmúlják a meglévő szervomotorokat a 32 bites processzornak és a 12 bites ADC átalakítónak köszönhetően. Ezenkívül a „Széles feszültségtartomány funkcióval is rendelkeznek, amely lehetővé teszi az akkumulátorokból származó áram használatát 4,8 és 7,4 V közötti névleges feszültségtartományban. 32 bites mikrovezérlő/12 bites analóg-digitális átalakító Az új 32 bites Hitec processzor egy 12 bites analóg-digitális átalakítóval kombinálva, amely a visszacsatoló potenciométerből érkező jelet alakítja át, az RC modellekhez készült szervomotorok között eddig elért legjobb választ adja. A DPC-11 univerzális PC-interfészt (amely minden Hitec programozható szervomotorra vonatkozik) a D sorozatú szervomotorok maximális teljesítményének (eltérítési méret, felbontás, hibatűrés, lágyindítás stb. ) beállításához is használhatja számos alkalmazásban. Széles feszültség A Hitec „Wide Voltage technológiája minden típusú, 4,8–7,4 V névleges feszültségű vevőakkumulátort támogat. Ez azt jelenti, hogy közvetlenül is táplálhatja a szervomotorokat, pl. négy-hat cellás NiMH vagy NiCd akkumulátorról, kétcellás LiFe, LiPo vagy Li-ion akkumulátorról - természetesen nem szabad elfelejteni, hogy a szervo tolóereje és sebessége a tápfeszültség nagyságától függ. Kimenőtengely 25 fogú húrhosszal A D-szériás szervók kimenő tengelye szabványos 25 fogú hélixszel rendelkezik (többek között ez teszi lehetővé a kar pontosabb beállítását a szervó hossztengelyére merőlegesen), és új, megfelelő hélixszel ellátott karokat használnak (ezek nem kompatibilisek a régebbi Hitec szervókkal). Lágy indítás A lágyindítás a fedélzeti elektronika bekapcsolásakor védi a szervomotort és a kormánylapát-vezérlő mechanizmust - bekapcsolás után a szervomotor lassan semleges helyzetbe áll - nincs hirtelen rángatás. Okos Egy új vezérlőalgoritmus megakadályozza a szervo önoszcillációját a szervo holtsávjának „éles beállításakor, így takarít meg átviteli időt és csökkenti az áramfogyasztást. Programozható funkciók Az új DPC-11 programozó/USB interfész segítségével számos paramétert állíthat be a D sorozatú szervomotorokhoz, hogy tökéletesen illeszkedjen az alkalmazásához. A D sorozatú szervomotorok következetesen nagy felbontással rendelkeznek; Az „eltérítési méret (EPA) funkció segítségével a szervo eltérítési tartománya akár 180°-ig is beállítható (0,9-2,1 ms szélességű impulzusokkal rendelkező vezérlőjellel). A programozható értékek a következők: visszaállítás a gyári alapértelmezett értékekre érzéketlenségi sávszélesség (10 lépésben állítható) > forgásirány forgási sebesség semleges lágyindítás elhajlási méret (akár 180°) hibatűrés engedélyezése vagy letiltása hibatűrő vészhelyzeti eltérítési beállítások túlterhelésvédelem (teljesítménykorlátozás 0-50% túlterhelés esetén) Vízálló (WP) A szervók víz- és porállóak (megfelelnek az IP67 szabványnak). Ennek köszönhetően alkalmasak zordabb üzemi körülmények között történő használatra is RC autókban, hajókban és más modellekben, ahol a szervomotorok víznek, nedvességnek és időjárásnak vannak kitéve. D956WP Nagyon erős, vízálló és porálló szervomotor acél fogaskerekekkel, két golyóscsapágyra szerelt kimenő tengellyel. Különösen alkalmas 1:8 és 1:10 arányú terepjáró RC autókhoz, beleértve a teherautókat és sziklamászókat, hidroplánokat, hajómodelleket és hasonló alkalmazásokat, amelyeknél nagy a szakítószilárdság és a káros környezeti és környezeti hatásokkal szembeni hosszú távú ellenállás iránti igény. Vízálló és porálló doboz (tartósság dlIP-67 nemzetközi védelmi szabvány – teljesen megakadályozza a porral való érintkezést, ellenáll az 1 m mély vízbe merítésnek 30 perces tesztüzem során), fém középső résszel a kiváló hűtés garantálása érdekében még nagy terhelés mellett is. A megnövelt tápfeszültségnek (akár 7,4 V, 2 s LiPo/LiFe) köszönhetően a fedélzeti elektronika (a megfelelő 2,4 GHz-es vevőkkel) nagyon egyszerű megvalósítását teszi lehetővé, ha kétcellás Li-polimer vagy Li-Fe akkumulátorról táplálják, további stabilizátorok vagy szabályozók nélkül. Szervó mérete Standard Szervo típus Digitális Tolóerő 4,8 V feszültségnél [kg∙cm] 18 éves Tolóerő 7,4 V feszültségnél [kg∙cm] 29 Sebesség 4,8 V-on [s/60s] 0,19 Sebesség 7,4 V-on [s/60°] 0,12 Szervováltók Fém Golyóscsapágyak 2× Nagyfeszültség Igen Tápellátás [V] 4,8 - 7,4 Hossz [mm] 40 Szélesség [mm] 20 Magasság [mm] 37 Súly [g] 68 Úgy tervezték, hogy Repülőgépek, közúti autók, terepjárók, vitorlások, hajók A mart tengely fogainak száma 25 Vízállóság Vízálló"

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.