Ultimate Racing Ultimate Engine MXZ motor + Airmax légszűrő + 2142 szuper erős, egyrészes kipufogórendszer

Ultimate Racing Ultimate Engine MXZ motor + Airmax légszűrő + 2142 szuper erős, egyrészes kipufogórendszer

169 100 Ft

Egyéb ajánlatok

 

Ultimate Racing Ultimate Engine MXZ motor + Airmax légszűrő + 2142 szuper erős, egyrészes kipufogórendszer

169 100 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
rcvilag.hu
Termékleírás
"Az Ultimate MXZ 3 hosszú löketű . 21-es motorral és Ultimate Airmax légszűrővel rendelkezik. Ezt a motort a neves japán OS Engines márka gyártja, és a következő tulajdonságokkal rendelkezik: Hűtőfej Az MXZ motor ugyanazzal a hűtőfejjel van felszerelve, mint elődei. Ennek a hűtőfejnek nagyon alacsony a súlypontja, és úgy tervezték, hogy a légáramlás nagy részét közvetlenül az izzítógyertyára irányítsa. Az izzítógyertya hűtésével stabilabb porlasztást és alapjáratot érünk el. Karburátor Az MXZ modell ismét 21 J3 karburátorral van felszerelve. Az eredeti OS karburátorral ellentétben a nagy sebességű tűtartót áttervezték a karburátorba áramló üzemanyag jobb hűtése érdekében, csökkentve a karburátor hőmérsékletét, és ennek következtében stabilabbá téve a motort, nagy alapjárati stabilitással, jobb üzemanyag-fogyasztással és általános motorteljesítménnyel. Ezenkívül a karburátor csúszka gömbcsuklóját is módosították, két ütközővel egy helyett. Ennek az új, módosított kialakításnak köszönhetően a gömbcsukló szöge könnyen beállítható a motor szétszerelése nélkül. Ez a karburátor nagyobb hangolási pontosságot kínál, ami nagyon érdekes előny a tapasztalt vezetők számára. Főtengely Az MXZ 14 mm-es főtengellyel rendelkezik, amelynek szívócsövén könnycsepp alakú furatok vannak a jobb áramlás érdekében. Csapágyak Az MXZ modell eredeti OS acélcsapággyal rendelkezik hátul, és egy Ultimate Racing acélcsapággyal elöl dupla tömítéssel. Diffúzor betét (Venturi) Az MXZ modell 6,5 mm-es diffúzorbetéttel (Venturi) rendelkezik, amely az Ultimate Racing FLOWMAX rendszert használja. Az innovatív kialakításnak köszönhetően, amely hosszabb, mint a standard OS betét, és szélesebb az aljánál, biztosítja, hogy a betét alsó része és a karburátor pontosan azonos átmérőjű legyen. Ez az új geometria javítja a dinamikát és további teljesítményt biztosít, amely lehetővé teszi kisebb betétek használatát a teljesítmény csökkentése nélkül, és ennek eredményeként csökkenti az üzemanyag-fogyasztást. A fej és a dugattyú belső bélése A három szívó- és egy kipufogócsatornával ellátott belső hengerfejbetét alacsony üzemanyag-fogyasztást garantál nagyon magas, de sima és lineáris teljesítmény mellett. Mind a betét, mind a dugattyú nagy szilárdságú alumíniumból készült, ami növeli a tartósságukat. Airmax légszűrő Az AIRMAX koncepció lényege, hogy maximális légáramlást érjen el a karburátor felé, miközben tiszteletben tartja a szűrő külső méreteit, hogy a legtöbb 1/8-os terepjáróval és karosszériával kompatibilis maradjon. Ezt egy rövid, öntött gumi csatlakozócsővel érik el, amely nagy átmérőjű, felgyorsítja a légáramlást, valamint egy nagyobb felületű belső szűrőszerkezettel, amely a motor védelmének veszélyeztetése nélkül működik. Az eredmény a motor teljesítményének észrevehető növekedése. A gumi összekötő cső rendkívül tartós, hogy megakadályozza a nem kívánt sérüléseket. A szűrő előre kenett, egyrétegű habbal van ellátva, és egy jelölt lyukakkal ellátott szűrőfedéllel rendelkezik, amely esős napokon is használható. A csomag 2 állítható műanyag tartót tartalmaz, amelyek különböző modellekbe való felszerelésre alkalmasak. Az egyik a rögzítéshez felülre vagy alulra használható. A második a rögzítéshez közelebb vagy távolabb, vízszintes helyzetben van. Mindkét konzol állítható furatokkal rendelkezik, amelyek némi szabadságot biztosítanak a könnyű felszereléshez. A csomag 4 csavart és 2 műanyag szalagot tartalmaz a szűrő és a tartók teljes összeszereléséhez. Műszaki adatok Térfogat: 3,49 cm3 Furat: 16,27 mm Löket: 16,80 mm Belső fejbetét: 3 + 1 csatorna Gyakorlati fordulatszámtartomány: 4000 - 40 500 ford/perc Max. teljesítmény: 2,55 LE 34 000 fordulat/percnéln. Súly: 350 g Főtengely: 14 mm Karburátor: 21 J3 Izzítógyertya: P3 Turbó Kipufogó: Hátsó"

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.